torsdag 9 november 2017

Partiledardebatt - Nu börjar det

Annie Lööf. (C)
Att valet är i antågande märks redan på många sätt. I Falun fick vi besök av Centerns Annie Lööf och Vänsterns Jonas Sjöstedt.
Partiledardebatt i Högskolan Dalarnas bibliotek.
Jag och kollega Markus bevakade.
Först och främst via en livesändning. Som vanligt.
Men jag kickade igång sändningen och smet sen iväg och fotograferade.
Hela tiden med kontrollrummet i mitt headset. Lite stressigt, men ändå kul. Jag fick ju skyndsamt kuta till kameran och justera bilden lite då och då.
Dubbelt arbete, men det gäller att leverera.
Synd bara att det var typ noll intresse för mina bilder i efterhand. "Vi gör inget i print" fick jag höra.
Suck.
Sån tur att jag har den här bloggen kvar då.
För här kommer några bilder. Bara på Annie. Jonas var för tråkig. Annie är väldigt bildskön med sitt otroligt morotsfärgade hår.

Annie Lööf. (C)


Annie Lööf. (C)

Partiledardebatten i Högskolan Dalarnas bibliotek.

Inga kommentarer: